077-7005757

מאמרים - רשתות חברתיות

יישומים מעניינים שכדאי להכיר בפייסבוק

מאת: שירה דרורי

עסקים רבים מעוניינים לשווק את עצמם דרך הפייסבוק אך לא בהכרח מודעים לכל האפשרויות והכלים שהפייסבוק מעמיד לרשותם לשיווק עסקי מוצלח. הפייסבוק מציע לעסקים יישומים חינמיים שתורמים להתרחשות מעניינת יותר במתחם ה"קיר" של הפייסבוק העסקי. כתיבת פתקים, הזמנה לאירועים,

סקרים אינטראקטיביים, הצפת ביקורות ועוד.
לפניכם רקע על מספר יישומים בפייסבוק שכדאי להכיר ולהשתמש בהם בעת הפעילות:

 

היכן מחכים לכם היישומים בפייסבוק?
לאחר הקמת דף עסקי, בוודאי שמתם לב שמופיעה לכם האפשרות "ערוך דף" (בגרסא העברית מצד שמאל), שם מחכה לכם סרגל כלים המחולק לקטגוריות ובו שלל יישומים שתוכלו להפעיל כדי לחזק את הפעילות העסקית והשיווקית שלכם באמצעות הדף העסקי בפייסבוק. בחרו את קטגוריית יישומים ושם תגלו כמה כלים שכדאי להכיר.
הבלוג של פייסבוק
שימו לב ליישום בשם פתקים. זהו למעשה האלטרנטיבה לבלוג או למאמרים בפייסבוק, היות והסטאטוסים בדפי פייסבוק קצרים מאוד ומוגבלים בתווים, הרי שאם תרצו להאריך בטקסטים ולהעשיר במידע את האוהדים שלכם, תוכלו לפרסם טקסטים ארוכים יותר בפתקים. עליכם להפעיל את היישום ולבחור כתיבת פתק חדש, אז ייפתח לכם עורך תוכן דומה לעורך של WORDובו תוכלו לכתוב כותרת וטקסט ארוך יחסית.
שימו לב, שהפתקים מאונדקסים טוב במנוע החיפוש של גוגל (כלומר, עולים בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל) ולכן, כדאי להשקיע בכתיבת כותרות שמקדמות את דף הפייסבוק שלכם במילות מפתח רלוונטיות ולשבץ אותן בכותרת ובטקסטים.
בעורך של הפתקים יש לכם גם אפשרות להדגיש מילים, להוסיף קו תחתון להדגשה או לשנות סגנון בהטיה של הגופן. בנוסף, תוכלו לשלב בפתקים שלל תמונות ולמקם אותם על ידי העתק-הדבק של התמונה ברחבי הפתק. הפתקים שתיצרו יישמרו בארכיון פתקים בדף העסקי וכן, בעת פירסום פתק חדש יופיע גם בתמצית שלו על הקיר שלכם עם קישור ישיר לקריאת הפתק במלואו.
הזמנה וירטואלית
אם אתם מעוניינים לעדכן את האוהדים שלכם על אירועים מיוחדים, תערוכות או השקות, למשל לספר על יום פתוח של לימודי מנהל עסקים או על כנס עורכי דין, תוכלו לעשות  זאת בעזרת יישומים ליצירת אירוע. על ידי ממשק ידידותי להפליא, תוכלו ליצור אירוע ולבחור בלוח שנה שנפתח לכם בלחיצת כפתור תאריך ספציפי בו מתקיים האירוע. בנוסף, תוכלו לבחור שעת תחילת האירוע וזמן סיומו, לציין היכן הוא מתקיים (כולל כתובת מדויקת), מה בתוכנית ואפילו להעלות תמונה בקובץ, למשל סריקה של הזמנת האירוע. ברגע שיצרתם אירוע, העדכון יופיע על הקיר של הדף העסקי שלכם, על הקיר של האוהדים שלכם וכן, יום לפני האירוע וביום האירוע, כל האוהדים יקבלו מהפייסבוק תזכורת לאירוע שתופיע בקיר שלהם מצד שמאל. זוהי דרך מצוינת להזמין אוהדים לאירוע בלי לשגר הזמנות.
סקר מהיר
יש אנשים שאוהבים לענות על סקרים ויש כאלה שרואים בכך מטרד, כך או כך, לסקרים של פייסבוק יש חשיבות רבה בהרחבת הפעילות השיווקית וזאת מכמה סיבות. ראשית, ברגע שתיצרו סקר תוכלו,  בעזרת התשובות או ההצבעות לקבל מושג מדויק על ההעדפות של האוהדים שלכם. כך למשל, תוכלו לדעת איזה מבצע הכי יתאים, או אילו הלוואות הכי כדאי להציע.  
בנוסף, לאחר שיצרתם סקר, כל אוהד יוכל לשאול גם את חבריו, שאינם בהכרח אוהדים של הדף, מה הם חושבים, ולבקש מהם לענות על הסקר. כך יחשף הדף שלכם גם בפני אנשים שטרם ראו אותו.
כדי ליצור שאלה או סקר, עימדו על הקיר בדף העסקי, שם בסטטוס חדש תמצאו אפשרות לבחור ב"שאלה", כשתלחצו על שאלה, תוכלו למלא בשורת טקסט שאלה אפשרית ולבחור הוספה של תשובות. עם הפרסום של השאלה, האוהדים יוכלו להצביע ולשלוח את הסקר גם לחבריהם.

 


| בניית אתר אינטרנט | הקמת אתרי אינטרנט |

נשמח לשמוע ממך.

Arttech Israel

077-7005757