077-7005757

מאמרים - קידום אתרים

קידום אתרים – חשיבות בחירת הביטויים הנכונים

כל אחד שחי בעולם בעשר השנים האחרונות מודע לכך כי אמצעי המדיה והתקשורת הנפוץ ביותר הוא ללא כל תחרות – האינטרנט. החיים של כולנו מנוהלים במידה כזו או אחרת באמצעות האינטרנט, וכך גם המערכת העסקית – פיננסית.
תפוצתה הגבוהה של הפלטפורמה הדיגיטאלית (של האינטרנט) הביאה לכך כי כל בעל עסק כיום מודע לעובדה כי שיווק וקידום העסק שלו חייב להיעשות

קודם כל באינטרנט. פעולת שיווק האתר באינטרנט ידועה יותר בשם – "קידום אתרים".
על מנת לדאוג כי כמה שיותר אנשים ייחשפו לאתר שלכם, תצטרכו לקדם את האתר באמצעות ביצוע פעולות שונות, על מנת שכאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו מידע רלבנטי במנועי החיפוש, הם יגיעו לאתר שלכם.
פעולת קידום האתרים אינה עניין של מה בכך. היא דורשת הכרה של אופן פעולת מערכת האינטרנט ומנועי החיפוש השונים, ובעיקר זמן רב של כתיבת תכנים, הוספת קישורים וכד'.

 

עבור כל מי שעוסק בקידום אתרים, בין אם בעלי מקצוע שזהו תחום עיסוקם או בעלי עסק אשר מעוניינים לקדם את האתר של עסקם, חשוב מאוד להפנים את החשיבות העצומה הכרוכה בבחירת הביטויים הנכונים לקידום. החכמה היא לנסות ולהיכנס לראש של הלקוח – מה הוא יקליק במנוע החיפוש כאשר יהיה מעוניין במוצר כזה או אחר שאני יכול לספק לו?

לדוגמה, בעל חנות מחשבים אשר מעוניין לקדם את האתר של החנות שלו, יצטרך לבחור בקפידה ובחכמה את הביטויים שהוא בוחר. במקום ללכת עם האינסטינקט הראשוני ולבחור להשקיע את כל הזמן והמרץ על קידום הביטוי "חנות מחשבים", יתכן כי כדאי לאותו בעל עסק לקדם את שמות המוצרים שהוא מוכר. למשל – מחשב נייד, מחשב ביתי או כל מוצר אחר המהווה חלק גדול ממכירות החנות. קידום הביטוי "חנות מחשבים" עשוי להיות פחות יעיל, שכן מי שמעוניין לקנות מחשב נייד, סביר כי יחפש את הביטוי הזה, ולא את הביטוי "חנות מחשבים".

דוגמה נוספת – נאמר ואתם מנהלים בית ספר או מכללה אשר מציעים מגוון רחב של קורסים בתחום השיווק, יבוא יצוא, מסחר וכד'.. קידום ביטוי דוגמת "מכללה" או "בית ספר למקצועות ה..." עלול להיות מאוד לא אפקטיבי, שוב, מאותה סיבה – מי שמעוניין ללמוד על יבוא יצוא, סביר כי יחפש ביטויים דוגמת "קורס יבוא יצוא" או "לימודי יבוא יצוא".
הדיוק שלכם בביטויים שאתם בוחרים להשקיע את הזמן והכסף על קידומם במנועי החיפוש הינו קריטריון ראשי להצלחת האתר שלכם ברשת. בעוד שבחירת ביטויים אשר אינם לגמרי מתאימים עלולה לבזבז את זמנכם וכספכם ולא לתרום לעלייה במכירות, בחירת הביטויים המתאימים ביותר תביא להשפעה חיובית מיידית על מחזור המכירות של העסק.

אין תחליף לשיווק וקידום טוב לעסק, לכן הקדישו מחשבה רצינית לביטויים הספציפיים שאתם מעוניינים לקדם...


| בניית אתר אינטרנט | הקמת אתרי אינטרנט |

הוסף תגובה

רענן
קוד אבטחה

נשמח לשמוע ממך.

Arttech Israel

077-7005757