077-7005757

מאמרים - קידום אתרים

קידום אתרים בעידן השיווק באינטרנט

שנת 2010 וכל עולם השיווק כמרקחה, כל דפוסי צריכת המדיה משתנים, כל מאמצי השיווק והפרסום מופנים לכיוונים חדשים ואחרים- האינטרנט.
בשיווק ובפרסום של מוצרים ושירותים משתנים התמהילים ועוברים בקושי מתמהיל השיווק המסורתי והשמרני הכולל פרסום בטלויזיה, רדיו ועיתונות לתמהיל מרען יותר, מדויק יותר, תואם מציאות ומכוון לדבר הבא, שהוא כבר כמה שנים הדבר הבא- האינטרנט.



באינטרנט מגוון רב של אפשרויות לשיווק ולפרסום, החל מפרסום של באנרים באתרי אינטרנט, פרסום שמאוד דומה למכירת שטחי פרסום בעיתונות, וכלה בפרסום הנותן מענה לחיפוש ממוקד של לקוחות, מה שמכונה בפינו קידום אתרים באינטרנט.

ובכן- קידום אתרים באינטרנט משמעו קידום של האתר בתוצאות החיפוש, לדוגמא: אם אני בעלים של אולם אירועים ולכבוד האירוע בניתי אתר מרשים ומכובד ואני רוצה שכל מי שיכתוב במנועי חיפוש "אולם אירועים" יראה את האולם שלי בתוצאות הראשונות, ייכנס אליו, יקבע פגישה ויגיע אליי לאולם, לצורך כך צריך מקדם אתרים מקצועי שיידע לעשות את העבודה בצורה האפקטיבית ביותר ויסייע בהבאת האתר שלי לראש התוצאות.

קידום אתרים באינטרנט נמצא ככלי מאוד אפקטיבי עם יחסי עלות תועלת מאוד גבוהים בשל העובדה כי האתר בעצם נותן מענה מדויק ביותר לחיפוש של הגולש. העיקרון העומד מאחורי מנועי החיפוש בכלל ומנוע החיפוש של גוגל בפרט הוא כי ברגע שמוקלד ביטוי לחיפוש, התוצאה הראשונה שתוצג היא התוצאה הרלוונטית ביותר לחיפוש.
אז איך עושים את זה? איך מקדמים אתר כך שיגיע להיות ראשון בתוצאות החיפוש, הרי כולם רוצים להיות ראשונים, ובכן- שהטוב ביותר ינצח!

כדי להיות ראשון בתוצאות החיפוש בראש ובראשונה צריך לבצע מחקר נכון של מילות המפתח, הבודק כמה מחפשים את המילה, כמה תחרות יש למילה  או לביטוי וכמה המתחרים מבצעים פעולת קידום. כאשר בוחרים מילת מפתח או מספר מילים כל תכני האתר צריכים להתאים למילה זו. ובאותו הקשר של אתר של אולם אירועים... אם לדוגמא מצאנו כי הביטוי גני אירועים הוא הביטוי המתאים שאותו מחפשים כולם ובו התחרות הכי פחות קשה אז אנו נתאים את כל תכני האתר לאותו ביטוי גם ברמה הטקסטואלית וגם ברמת המבניות, קרי: שימוש בכותרות, תיאורים, תמונות ולינקים לצורך הבעת מילת המפתח בצורה הנכונה ביותר. בנוסף עלינו להוציא קישורים מאתרים הממליצים על האתר שלנו עם אותו ביטוי מפתח שהגדרנו, זו הדרך של גוגל לקבל המלצות על האתר שלנו מאתרים אחרים ולאו דווקא מהאתר שלנו, המלצות חיצוניות נמצאות ע"י גוגל כאובייקטיביות יותר.

אז מה היה לנו כאן? מקדם אתרים מקצוען, מחקר מילות מפתח מדוייק, תכנים רבים התואמים את מילות המפתח הנבחרות, התאמת מבנה האתר גם למילות המפתח וגם לרובוט של גוגל, קישורים חיצוניים רבים המצביעים וממליצים על האתר שלך עם מילת המפתח והכי חשוב- התמדה! להגיע למקום ראשון פעמים רבות יותר פשוט מלשמור על המקום הראשון.
ו... שהטוב ביותר ינצח !

באדיבות לימור בורשטין,  lemesh קידום אתרי אינטרנט.

 


| בניית אתר אינטרנט | הקמת אתרי אינטרנט |

הוסף תגובה

רענן
קוד אבטחה

נשמח לשמוע ממך.

Arttech Israel

077-7005757