077-7005757

מאמרים - קידום אתרים

אתרי לווין וקישורים לקידום אתרים

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים הוא מספר הקישורים הנכנסים אל האתר. כל קישור, כמוהו כהצבעת אמון של אתר אחר בתוכן שיש באתר שאליו מפנה הקישור. הרי איש לא ירצה להוציא קישור מהאתר שלו לאתר שלילי מבחינת מהותו (עידוד לביצוע פעולה לא חוקית או לא מוסרית, תכנים ירודים או תכנים שאינם הולמים) או מבחינת איכותו (תוכן מועתק ומשוכפל, כתיבה במשלב לשוני נמוך, העדר תוכן ועוד...). כך יכול מנוע החיפוש ללמוד על אתרים חיוביים ולדרג את האתרים השונים ברשת גם על פי כמות הקישורים המפנים

למה לא לבצע בניית אתר אינטרנט בחינם?

כאשר אתם רוצים לבצע בניית אתר אינטרנט לעסק או לארגון שלכם, אתם מתחילים לעשות חיפוש, ובאופן טבעי נמשכים לאתרים רבים שנראה שהם מציעים לכם עסקה משתלמת מאד: אתרים אלו מעניקים לכם פלטפורמה חינמית לחלוטין, ומערכת פשוטה מאד לבניית האתר שלכם. לכאורה, מצאתם את נוסחת

איך בוחרים מילות מפתח?

אם אתם מעוניינים לבצע בניית אתר אינטרנט, סביר להניח שמעבר לבנייה, אתם גם תצטרכו להשקיע בקידום שלו. קידום של אתר, רצוי שייעשה במקביל לבנייה שלו, אך בכל מקרה יש נושא אחד שחשוב לשים לב אליו בזמן שאתם מבצעים בניית אתרי אינטרנט - בחירת מילות המפתח לקידום האתר. מהן

חשיבות יצירת תוכן איכותי לקידום האתר

יצירת תוכן איכותי באתר, שיהיה מעניין, ייחודי, ממוקד וענייני עבור הגולש הכרחית וחיונית לצורך קידום האתר במנועי החיפוש. מדובר במלאכה חשובה העומדת בידי בעל האתר המעוניין לקדם את האתר בתוצאות מנועי החיפוש. לא מספיק להשקיע כסף לטובת בניית אתרי אינטרנט מקצועית, אלא גם בבנייה ויצירת תוכן איכותי לאורך זמן שתאפשר את התקדמותו של האתר במנועי החיפוש.

האם פרסום ממומן בגוגל משתלם?

תחום הפרסום והשיווק באינטרנט הוא תחום מפותח מאוד בימינו, תחום אשר מאמרים רבים העוסקים בו נכתבו במהלך השנים האחרונות, דעות רבות והובעו ובעיקר התקיים (ועדיין מתקיים) דיון ער בעולם השיווק והמדיה בדברו. תחום השיווק והפרסום באינטרנט מגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בכל רחבי העולם,

קידום אתרים עקרונות ביסיסיים

בשביל רוב האנשים ובעלי האתרים תחום קידום אתרים הינו כמו קופסה שחורה, המידע שרץ באינטרנט לפעמים סותר אחד את השני ומקורות מידע לפעמים בשגגה מפרסמים מידע שגוי או לא מדויק.

בין אם אנו מקדמים בארץ או עוסקים בקידום אתרים בחו"ל יש מספר עקרונות שלא משתנים בשום איזור גיאוגרפי ואינם משתנים לעולם. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין חוקי המשחק של חו"ל לארץ הקטנה שלנו מכיוון שנפח הגלישה כאן הוא קטן ויש דברים שמותר לעשות כאן שבחו"ל לא יעבדו.

קידום אתרים בגוגל באתר ידידותי לגוגל

אתר אינטרנט – צעד חיוני לשיווק העסק
כיום כמעט לכל עסק, קטן או גדול, יש צורך באתר אינטרנט. אתר אינטרנט הפך לבסיס להשגת לקוחות פוטנציאלים. בעידן בו 44% מהדיוור הישיר הנשלח ללקוחות לא נפתח בכלל ועלות של ליד המגיע מאמצעי שיווק באינטרנט זולה ב 62% מאשר ליד המגיע מאמצעי השיווק הקלאסיים (קרי פרסום בעיתונות ובחוצות, טלמרקטינג ודיוור ישיר) לאתר שלכם תפקיד חשוב יותר מאי פעם. ואם כבר בונים אתר אז כדאי להשקיע בעיצוב אתרים ובמיצוב הנכון

קידום אתרים עקרונות ביסיסיים

בשביל רוב האנשים ובעלי האתרים תחום קידום אתרים הינו כמו קופסה שחורה, המידע שרץ באינטרנט לפעמים סותר אחד את השני ומקורות מידע לפעמים בשגגה מפרסמים מידע שגוי או לא מדויק.

בין אם אנו מקדמים בארץ או עוסקים בקידום אתרים בחו"ל יש מספר עקרונות שלא משתנים בשום איזור גיאוגרפי ואינם משתנים לעולם. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין חוקי המשחק של חו"ל לארץ הקטנה שלנו מכיוון שנפח הגלישה כאן הוא קטן ויש דברים שמותר לעשות כאן שבחו"ל לא יעבדו.

כיצד זמן טעינת האתר משפיע על קידומו

תוצאות החיפוש באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל משפיעים מאד על קידום האתר. בשנתיים האחרונות גוגל מבצעת רפורמה באלגוריתם הקובע את מיקום החיפוש בקרב תוצאות החיפוש. גורמים רבים ושונים מעובדים באמצעות הנוסחות הקובעות את מיקום האתר בין התוצאות: קישורים אל האתר וטיבם, תפיסת קישוריות האתר לשאילתה, שימוש במילות מפתח, מבנה אתר התומך בתוכנות הבדיקה

קידום אתרים – חשיבות בחירת הביטויים הנכונים

כל אחד שחי בעולם בעשר השנים האחרונות מודע לכך כי אמצעי המדיה והתקשורת הנפוץ ביותר הוא ללא כל תחרות – האינטרנט. החיים של כולנו מנוהלים במידה כזו או אחרת באמצעות האינטרנט, וכך גם המערכת העסקית – פיננסית.
תפוצתה הגבוהה של הפלטפורמה הדיגיטאלית (של האינטרנט) הביאה לכך כי כל בעל עסק כיום מודע לעובדה כי שיווק וקידום העסק שלו חייב להיעשות

קידום אתרים בעידן השיווק באינטרנט

שנת 2010 וכל עולם השיווק כמרקחה, כל דפוסי צריכת המדיה משתנים, כל מאמצי השיווק והפרסום מופנים לכיוונים חדשים ואחרים- האינטרנט.
בשיווק ובפרסום של מוצרים ושירותים משתנים התמהילים ועוברים בקושי מתמהיל השיווק המסורתי והשמרני הכולל פרסום בטלויזיה, רדיו ועיתונות לתמהיל מרען יותר, מדויק יותר, תואם מציאות ומכוון לדבר הבא, שהוא כבר כמה שנים הדבר הבא- האינטרנט.

נשמח לשמוע ממך.

Arttech Israel

077-7005757