077-7005757

מאמרים - שיווק באינטרנט

בניתם אתר, ומה עכשיו? תקדמו אותו באינטרנט!

חלפו הימים בהם סימון בצ'קליסט העסקי על סעיף "הקמת אתר" היווה את ההיי-לייט של האסטרטגיה השיווקית של בית עסק. כיום, כשלרוב הארגונים, ישנו לפחות אתר אחד (ובחלק מהמקרים ישנם אפילו שניים או שלושה, כשלכל אחד מהם ייעוד משלו), הקמת אתר היא רק הפתיח, האמצעי, לביסוס הנראות והנוכחות של בית העסק ברשת. אחרי שהאתר קיים ועומד, הוא צריך למלא את המטרה שלשמה הוקם - יצירת תדמית, מכירות, איסוף לידים, ביסוס מעמדכם כברי סמכא וכד'.

איך לבחור משרד פרסום דיגיטלי בצורה נכונה?

עולם הפרסום נחשב לעולם תחרותי בו התדמית היא הקובעת את כללי המשחק השונים. משרד פרסום משפיע על חווית הקנייה של לקוחות בצורות שונות ולכן בעודנו בוחרים רכב או עורכים קניות בסופר אנו תמיד חושבים על מוצרים שונים אשר חדרו לתודעה שלנו באמצעות קמפיין מוצלח ובלתי נשכח.

תבנית מוכנה או עיצוב ייעודי? מה יותר יתאים לי?

בניית אתרי אינטרנט חדשים על בסיס ממשק ניהול בקוד פתוח מאפשרת רכישה של תבניות במחירים זעומים ביחס לעיצוב אישי וייעודי, התקנתם וקבלה של אתר מפואר, שבדרך כלל כולל כבר סוגים שונים של עמודים בעיצובים מפנקים ומפוארים.... רק מה קורה אם המתחרה שלך בוחר את אותה תבנית? איפה הייחוד? איפה האמירה האישית? כל אלה, אינם מטופלים בתשומת לב עם השימוש בתבנית מוכנה - ואפילו לא תמיד את הלוגו של החברה קל להטמיע מבלי לבצע שינויים עיצוביים, שלא לדבר על יישור התבנית מימין לשמאל. אז מה עדיף, שימוש בתבנית מוכנה או עיצוב תבנית משלכם? על כך ועוד - במאמר שלפניכם.

מהו יחס המרה באתר, ואיך משפרים אותו?

אתר האינטרנט של החברה מהווה זרוע שיווקית בעלת פוטנציאל עצום להזרים עוד לקוחות, להגדיל את המודעות לחברה ולמוצרים או לשירותים שהיא מספקת, ולאפשר ללקוחות מרוצים להמליץ על שירותינו. ככל שאתר האינטרנט שלנו "מגיע" ליותר גולשים, סיכוייו לשרת את מטרתו כערוץ שיווקי עולים. 

התוכן הוא המלך - איך כותבים תוכן טוב לאתר?

היה זה ביל גייטס שתבע את המושג "התוכן הוא המלך" - Content is King. זה היה מזמן (בשנת 1996), אבל הוא צדק אז והוא עדיין צודק. אתר אינטרנט בעל תוכן איכותי (מקורי, כמובן), ורלוונטי - מהווה זרוע שיווקית חזקה יותר מכל פרסומת בכל מקום אחר. איך בונים אתר בעל תכנים שימשכו לקוחות? על כך, במאמר שלפניכם.

פרסום בסלולר - הדבר הבא?

פרסום בסלולר - הדבר הבא?

אחרי שכבר התרגלנו לשלטי החוצות הגיעו הפרסומות בטלוויזיה, וכשכבר התרגלנו לקטר עליהן הגיעו הפרסומות באינטרנט והיום הפרסום והשיווק נכנסים במלוא כוחם לתחום חדש יחסית – תחום הסלולר.

שירות הדואר החכם בעולם

כמעט כל צורות התקשורת המסורתיות, המוכרות לנו מפעם, שינו את הווייתן בעשורים האחרונים. כך למשל הוחלפה ההאזנה למוזיקה בפורמט קשיח ב"יו טיוב"; תוכניות רדיו מופצות באינטרנט תחת השם "פודקאסטים"; תכנים טלוויזיוניים וקולנועיים נמצאים בשפע בטכנולוגיית "סטרימינג", והפקות מקור ניתנות לצפייה בלעדית באינטרנט.

כיצד אתר נגיש יוכל לשדרג גם את העסק שלך

לא מעט בעלי אתרים רואים בהנגשת אתרים לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים כ"תיק". משהו שצריך לעשות כדיי לתרום לגלות אחריות חברתית או על מנת לעמוד בדרישות החוק, אבל האמת היא שלבניית אתרי אינטרנט נגישים יש לא מעט יתרונות שתורמים בראש ובראשונה לאתר או לחברה שהאתר מייצג.

הכנסות מפרסום ברשת

רשת האינטרנט מעניקה למפרסמים מספר יתרונות לא מבוטלים. המפרסם יכול לעקוב ולנטר את האפקטיביות של מסע הפרסום, שטחי הפרסום זולים באופן משמעותי מפרסום במדיה

בניית אתר לעסק בתחום מדבקות קיר וטפטים - רעיון.....

עד לשנים האחרונות, לא היה פתרון יעיל, חדש וייחודי עבור כיסוי קירות באופן קל אשר אינו גורם נזק לקיר. בניית אתר אינטרנט המספק את כל המידע אודות טפטים ומדבקות קיר, עונה על שאלות המתעניינים, מגיש את כל המידע ו"מדביק" את התלהבות הציבור.

נשמח לשמוע ממך.

Arttech Israel

077-7005757