077-7005757

דפי נחיתה

בארט טק מעצבים דפי נחיתה בעלי יחס המרה גבוה , לנו הידע הניסיון והיכולת לעזור לך להגדיל את המכירות שלך.....

דף נחיתה הוא כלי שיווקי אפקטיבי במידה ואתם מעוניינים לקדם מוצר ספציפי או לאסוף לידים. דף נחיתה אמור לספק לגולש מידע ממוקד על השירותים שאתם מציעים או על המוצר שברצונכם לשווק. המטרה העיקרית של דף הנחיתה היא להניע לפעולה, כך שכשהגולש שהגיע לדף שלכם, דרך מנוע החיפוש

של גוגל או באמצעות קמפיין פרסומי שהרצתם ברחבי הרשת, לא ימשיך הלאה בשוטטות מקוונת, אלא יצור אתכם קשר במיידי, ימלא את הפרטים או ישתתף בתחרות שהשקתם או כל פעילות אחרת שברצונכם לקדם בדף הנחיתה.
דף נחיתה הוא כמו מיני סייט. הוא דף בודד העומד בפני עצמו - ולכן, עליו להיות תמציתי אך גם שיווקי. כדי להשיג את המטרה, עליכם לייצר דף נחיתה שמעוצב בצורה ממוקדת, כשהגולש מבין תוך מספר שניות מה מציעים לו בדף הנחיתה.

התמהיל ליצירת דף נחיתה מנצח מתייחס למגוון מאפיינים:
  • אפיון גראפי וטקסטואלי נכון של הדף, כמו למשל, סידור נכון של הטקסט ברחבי הדף.
  • שימוש בשפה שיווקית מושכת
  • טופס צור קשר.


לפניכם מגוון טיפים לאפיון חכם ויצירת דף נחיתה אפקטיבי:
קצר ולעניין - כותרות בדף נחיתה
ממש כמו בתהליך בניית אתר – שבו ניתן שם לכל קטגוריה, חשוב שלדף הנחיתה תהיה כותרת ראשית מושכת, שתעורר עניין ותגרום לגולש להישאר בדף ולהמשיך לקרוא את הכתוב. הכותרת יכולה להיות שאלה רטורית (למשל, רוצה לצאת לחופשה מדהימה?), הצעה אטרקטיבית (למשל, מבצע בלעדי על תכשיטי יוקרה) או תמצית הנושא (למשל, הגעתם למקום שיכשיר אותך להיות מנהל טוב יותר).
את הכותרת הראשית מומלץ לעצב בפונטים גדולים יותר מהפונטים האחרים בדף, שיבלטו בגוון ובסגנון על גבי הרקע של הדף עצמו. הכותרת הראשית היא לא הכותרת היחידה של הדף: כדי לייצר דף נחיתה זורם שמושך את העין, חשוב להשתמש במספר כותרות משנה שכמוהן כהיי לייטים. עליהן ל"קפוץ" החוצה מהדף ולתמצת את המסר שתרצו להעביר לגולש. אם מדובר בתכשיטי יוקרה, כותרת משנה ראשונה יכולה להיות עיצוב התכשיטים והכותרת השנייה יכולה לעסוק בייצור האיכותי שלהם. מתחת לכל כותרת משנה אפשר להרחיב ולפרט במספר שורות למי שמתעניין בפרטים נוספים ולא הסתפק בקריאת הכותרות.
בטקסטים ניתן לשבץ מילות מפתח עם לינקים להרחבה המעבירים את הגולש מדף הנחיתה לאתר הבית. אם לא רוצים לשבץ לינקים בטקסט הרציף של דף הנחיתה, ניתן לעצב לשוניות בשולי הדף שלחיצה עליהן תוביל את הגולש לאתר החברה או לדפים ייעודיים באתר החברה לקבלת מידע מפורט.
חשוב להדגיש את כותרות המשנה על ידי פונטים מודגשים או פונטים ששונים מהפונטים שמופיעים בטקסט הכללי של דף הנחיתה, כדי לייצר את הבולטות המבוקשת.
שלח טופס - הנעה לפעולה
אל תשכחו לסיים את דף הנחיתה בקריאה להנעה לפעולה כמו "רוצים הלוואות? הירשמו ונציגינו יצרו אתכם קשר בהקדם" או "השאירו את הפרטים ונדאג לשוב אליכם במהרה".
הוראות הפעלה ידרבנו גולשים להחליט אם ברצונכם להשאיר את הפרטים או לצאת מתוך הדף. חשוב לעצב טופס מילוי פרטים קצר שלא דורש התעמקות ואוסף מהגולש את הפרטים הרלוונטיים כמו: שם, כתובת מייל, מספר טלפון. לאחר שהגולש לוחץ שלח על הטופס ניתן להעביר אותו אוטומאטית לדף הבית של אתר החברה או לשלוח אליו מייל שפרטיו התקבלו בהצלחה, כדי לעדכן אותו שהבקשה שלו בטיפול.
מיתוג הדף - תבנית דף הנחיתה
מומלץ לעצב דף נחיתה שאין צורך לגלול כדי לקבל מידע נוסף וחשוב לשמור על מרווחים בין הכותרות, כדי לייצר זרימה בדף וגם לשמור על תמציתיות רלוונטית שהגולש יכול לקרוא מהר בלי עיכובים. כמו כן, חשוב שהדף יעוצב לפי זהות המותג, כולל הלוגו של החברה או בגוונים המזוהים עם החברה וכמובן, חשוב לבחור תמונת רקע המעבירה את המסר הנכון.
אם מקדמים מאכל כלשהו בדף, שתהיה תמונה אטרקטיבית של אותו מאכל ואם מדובר בדף נחיתה לחופשה, תמונה של נופשים שעושה חשק לצאת לחופשה. אם דף נחיתה לאתר של אוניברסיטה או מכללה או אתר לימודים– יש לשם תמונה של סטודנטים יפים ומאושרים וכדומה. במידה ואתם מעוניינים להעצים את האפקט, ניתן להוסיף לדף הנחיתה פלאש שמעצים את החוויה של גלישה בדף.

 


| בניית אתר אינטרנט | הקמת אתרי אינטרנט |

נשמח לשמוע ממך.

Arttech Israel

077-7005757